14 mars

tur att jag kom hem igen! höll banne mig på att blåsa bort idag!
ute på regnbågsallén var det bara att hålla i hatten ordentligt!
såg inte vart jag satte fötterna ens en gång :)
tur att solen skinner och vädret är vackert!
att klaga på väder nu med tanke på vad som hänt i japan känns alldeles befängt!
jag orkar nästan inte ens titta längre på nyheterna, det är så hemskt att man mår dåligt i hela kroppen.
önskar att man hade haft ett vettigt sätt som man kunde påverka situationen på!

idag berättade en basgruppsmedlem om en helt bisarr sajt som radio och tv tydligen hade gjort reklam för!
vi tittade på sajten och jag trodde jag skulle få en chock!
håll i er nu, en dejting sajt för gifta och sambos.
med en sloggan som lyder följande: gör livet levande - ha en affär!

jag blir väldigt förskräckt! det känns så himla opassande och osympatiskt att jag höll på att smälla av!
snacka om att det företaget har låga moraliska idéer och alla dem som använder sig av det.
nej, fyy!

nu åter till studier. pusso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0