24 mars

lite sol idag, tack?

det är vad jag hoppas på just nu! idag fick en besvärlig start. min äskling försovde sig för första gången i universiums historia (typ) och vaknade och skrek någon sorts ramsa med vackra ord.
så vaknade jag och började denna dagen. nu sitter jag och hoppas det gick bra ändå!

tänkte visa mitt fynd: en kavaj på hm för 199 kronor! helt i min budget. (vilket egentligen borde bara noll på kläder just nu, men ni vet ju hur man är ;) ..)


har inte tidigare ägt något schysst kavaj och det kändes helt enkelt som ett måste!

ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg kavaj, har en likadan, hur skön som helst, ett av mina favoritplagg!

2011-03-24 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0