30 mars

I am on the right track baby
I was born this way!


har just ätit toast med räkor på
två stycken
med de sjukaste högarna av räkor
den som känner mig väl förstår
vilken ofantlig lycka detta innebär!
nu hoppas jag bara att jag får behålla dem ;)
så ÖVERmätt som jag är!



just nu målar jag på denna: jag försöker öva på att hitta en teknik
för att få färgen att rinna snyggt. detta kanske låter lätt.
men jag har inte kommit på något bra sätt än.
från penseln vill det då iallafall inte rinna..
(..så jag testade med kryddmått hehe)

bättre lösningar välkomnas varmt.
puss o kärlek!

Kommentarer
Postat av: åsa

du har bytt motiv :)

2011-03-30 @ 22:43:23
URL: http://asawaara.blogg.se/
Postat av: Elin

jaaa ;) uppmärksammat av dig!

jag har planer på att byta snart igen ;)

har nämligen köpt större ark!

2011-03-30 @ 23:30:58
URL: http://detarelins.blogg.se/
Postat av: åsa

jag väntar med spänning!

2011-03-31 @ 12:01:16
Postat av: Tina

Ja det där med rinnig färg... tror att man behöver större papper/mer färg/mer vatten....

Och maybe ett stafli så att det står upp hela tiden...?



Maybe maybe... men tänker på Carolina.G..Klurigt

2011-03-31 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0