glömsk

nu minns jag vad det var jag inte kom ihåg tidigare idag när jag var på stan.
jag köpte tyg tillsammans med min mor inför kommande maskerad.

men jag glömde något viktigt. att köpa ny akrylfärg.
har flera av mina favoritfärger som håller på att ta slut.

röd, gul och vit. (surprise!)
nå väl hinner kanske ändå inte måla nå mer i veckan.

hänt ikväll:
umgåtts med vackra tina, lagat pasta (färskpasta, kräftstjärtar, vitlök, cream fraise, salt, peppar, vitpeppar, citron) som vi åt en god sallad till (mozarella, tomat, färsk basilika, olja osv.) fantastiskt.

upcoming: big brother och te.

imorgon:
redovisning och sen stugliv fram till lördag. nice det senare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0