4 maj

idag har jag klippt mig!
äntligen säger jag bara
satt riktigt och njöt när sidorna blev kort och fina igen
Elina min frisör är en riktigt bra frisör!
har aldrig haft en frisör med modiga och vackra visioner om mitt hår!

resultatet från dagens klippning!





fördelen med min frisyr är att det går att variera!



idag har jag även gjort något lite smått pinsamt på gina tricot.
när jag gick runt och skulle döda lite tid innan jag åt lunch hos syster
så gick jag på gina tricot. hittade en fin ring jag ville testa!
det gjorde jag också och fick inte av den ;)
det slutade med att jag fick ta sönder "förpackningen"
sen tog jag den givetvis till kassan och betalade för mig ;D



hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha oj, så du bestämde dig för att köpa då den satt fast?

2011-05-04 @ 22:02:18
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: mamma

Arv....att vara pinsam på affärer : )...och att göra rätt för sig : )

2011-05-04 @ 22:03:39
Postat av: Elin

hehe njae alltså jag hade inte riktigt bestämt mig men fick ju helt klart ta och bli ett köp när den satt fast ;) det var tur att det var en billig ring!

2011-05-05 @ 10:05:42
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0