förresten!

glömde kanske berätta om vad som hänt!
för de flesta av er kanske ni sett det på facebook
men en rackare har använt sig av mina personuppgifter och sålt presentkort på blocket!
under min identitet, någon sorts bedragare!
det var väldigt obehagligt!

som tur var fick jag kontakt med en mycket seriös man i skåne
som hade varit i kontakt med kvinnan som kallar sig "Katarina"
tur nog blev det aldrig någon affär då det uppdagade sig att identiteten var sluten
hon använde mitt mellan namn mina uppgifter
mitt personnummer jaa till och med kunde presentkortet hämtas ut på min adress!
nu är allt polisanmält och ärrendet kommer tydligen tas upp.
fast i skåne som jag förstodd det.

ett ont-öga till falska-bedragar-"Katarina"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0