Hagaviken-mys!



spenderat eftermiddagen och kvällen i Hagaviken med Ante och Alex.
Väldigt omväxlande väder, ena sekunden strålande sol andra sekunden ösregn.



vi grillade och åt god mat! vi testade också en nyhet från apetina.
nämligen grillcheese, faktiskt väldigt gott. men mättande.
(om nu det kan anses negativt när jag skrev ett men innan)





Ante hittade också något roligt vid skorstenen till utedasset!
ett jättefint fågelbo med små grönaktiga ägg i.



verkligen fint fågeln har ordnat sitt bo, är faktiskt ärligt imponerad :)
Imorgon ska jag få chansen att vikariera tillsammans med min mor.
Därför är jag hemma redan nu, ingen övernattning och inget vin för min del ikväll!
nu ska jag försöka somna och sen blir det arbete imorgon!

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0