kreativitetsinsanity


ett tag har jag haft en vision om en målning jag vill göra
med massa färger som jag tycker om
med fjärilar som på något sätt kommer ut ur talvan
idag blev dagen då jag satte igång

har bara hållt på en halvtimme
så givetvis är arbetat bara påbörjat..
men vad bättre att blogga om än ett projekt i sjösättningsfasen



inspirationen kommer från när jag såg coldplay live
och den svenska natthimlen fylldes av fjärilar
det var magiskt.

vi får se hur det slutar.
finns givetvis problemet med att ordna en ram utan glas också.



puss och gokväll!



Kommentarer
Postat av: åsa

den såg spännande ut.



eller en ram med glas och fästa fjärilarna utanpå glaset?

2011-05-04 @ 09:01:51
Postat av: Elin

Smart!

2011-05-04 @ 10:53:57
Postat av: Tina

=)



Först när jag såg att de var utklippta fjärilar tänkte jag att du hade klippt ut dem å vikt dem för att du skulle se hur du skulle måla för att de ska se ut som att de flyger ut =P



Som om du kollar på en av fjärilarna också så skuggar det under ena vingen i svart...

2011-05-04 @ 13:37:32
URL: http://twitter.com/tinoolino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0