surgurka

ikväll ställde jag mig upp och sa YEEEES lite väl så högt till mitt favorit program big brother.
det var iofs inget ovanligt men för ovanlighetens skulle ska kommentera det i min blogg.
gurkan är rolig men nu är jag less på att höra hans gnäll.
han är faktiskt elak mot de andra och det är inte underhållning längre.
jag tror gurkan kommer glänsa som den stjärnan han är, hemma när han slutat gnälla och sura.

tänkte att jag skulle försöka ha en positiv vecka!
inte gnälla eller sura, vi får väl se hur det går men jag vill inte vara som gurkan varit iaf!
varför gå runt och klaga när världen är underbar och livet fullt av möjligheter?

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0