12 november



lite speciellt men trevligt lördagsnöje som jag har idag. har oljat in mitt superfina teakbord. jag älskar bordet och det blev jättebra när det var inoljat, det gick superfort för det att torka så nu är ullsitsarna tillbaks och duken och blomman på plats! på bilden syns det såklart inte att det är finare än förr men det blev en mycket jämnare och mörkare färg på bordsskivan. så ikväll har jag suttit på golvet med radion som sällskap och ätit köttsoppa. har även hälsat på lilla syster idag och sen har jag varit på stan med Carry och Barry och fikat och shoppat lite..
bland annat ett fruktställt från  Åhléns för 149 kronor som passade perfekt i mitt kök.. ska göra det mysigt för mig här nu :D vilket känns inspirerande har lite måleri projekt på gång och byta av gardiner och sånt.



ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är allt bra händig du! God natt vännen!

2011-11-12 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0