15 november

fick en lite oväntad men välbehövd sovmorgon imorse. så idag har jag hunnit duscha, äta min frukost sittandes och suttit och tittade på gomorron en låång stund. det är väldigt skönt. arbetsdagen borde alltid börja 10.30. men sluta som vanligt då såklart. vad händer annars då? planerar in träningspass (tränade 3 gånger förra veckan, personligt rekord sen ett tag tillbaks, kanske inget att skryta om men ändå!) planerar lite cocktailafton och annat myys :) jag hoppas på en bra helg och lite snö! och en hel del annat hade man väl velat ha, men man inte få allt.


puss på er!

Kommentarer
Postat av: åsa

man kan inte få allt nej...

2011-11-15 @ 10:47:48
URL: http://asawaara.blogg.se/
Postat av: Tina

Coctailafton!!! Det vill jag inte missa;)

2011-11-15 @ 13:41:09
Postat av: Elin

du är välkommen hem kära du ;D

2011-11-15 @ 21:36:41
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0