22 november



måste bara säga att den lilla svarta är helt klart det bästa köpet någonsin. köpte min svarta sammets klänning för flera år sedan och den är den enda klänningen som jag inte blir less. så får oss små fattiga/studenter/vikarier/övriga så är mitt tips helt klart. köp en dig din lilla svarta. den håller. bilden är från helgens cocktail middag.

idag är jag ledig och nu inväntar jag bara att klockan ska bli tolv så att jag kan börja tvätta. fantastiskt kul liv man har ibland ;) nå väl dagen hinner fortfarande bjuda på överraskningar. ikväll blir det zumba premiär med åsa! ska bli jättespännande och kanske en smula nervöst, eller vad säger du åsa?

Kommentarer
Postat av: åsa

jag har tänkt avboka 3 gånger idag. men jag är fortfarande anmäld. lämnar dig inte i sticket.



och ja, angående klänningen. bästa klänningen ever. jag hade den på julfesten i Alghero förra året. den gjorde succe!

2011-11-22 @ 15:07:21
URL: http://asawaara.blogg.se/
Postat av: Elin

jag förstår det :D det är helt klart mitt bästa kläd köp någonsin, utan att överdriva!

2011-11-22 @ 18:02:15
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0