25 november

idag har jag arbetat igen efter en dags ajaj och tycka-syndande-om-mig-själv. fick nog av det redan efter lunch igår så det var skönt att vara tillbaks. blev en ganska kort dag för här sitter jag och lugnar ner mig själv och botar huvudvärk med massa vatten. strax, en powernap och sen blir det mys med vänner. jag har börjat sova skit dåligt, har aldrig sovit dåligt. någon som har ett bra tips på god sömn? trodde mig själv vara expert på detta område. men tydligen inte ;)

ha en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen känslan..har aldrig heller sovit dåligt men nu vaknar jag och är vaken flera timmar per natt. Mitt tips är att lägga sig på en spikmatta, det fungerar i många fall :)

2011-11-25 @ 16:03:08
Postat av: Elin

jag brukar känna mig svimfärdig så ligger jag nog länge kanske jag svimmar till ordentligt ;) måste nog vänja mig vid spikmattor först.

2011-11-25 @ 17:00:30
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0