29 november

sömnlösa nätter har fått ett ansikte även för mig.
i natt så låg jag vaken och glodde i taket i evigheter.
är trött på dagarna och pigg om nätterna, vilken bra tajming va? ;)
men åter till i natt..

jag låg och var jättepigg klockan tolv och tänkte jaja sex timmar kvar till uppstigning, kul.
sen när jag just hade somnat så vaknade jag. något i lägenheten hade fallit. det hördes högt.
jag steg upp. det var brevbäraren som slängt in en bamse kuriren i min hall och jag ska aldrig haft dagstidning trodde det var en talva eller dylikt som brakat ner från en spik. nå väl, vad tror ni klockan är när tidningen kommer och hur mycket har jag sovit i natt?




tummen upp för bättre tider :D ikväll zumba! då sover jag säkert gott..

Kommentarer
Postat av: Tina

Samma för mig... typ 6 timmar här med...

Å antingen dimper tidningen ner med ett skrän varje natt elelr så sätter de fast den i brevlådan så att de drar in... å då känns de svinkallt:P

2011-11-29 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0