30 november

idag blev det inget vik för mig. men det var inte hela världen. däremot hade världen bestämt sig att det skulle bli en lugn dag när vädret satte stopp för all ork att orka göra någonting alls ;) blåst och regn är en jättedålig kombination på vintern, men det visste nog alla.

idag har jag varit med finaste syster och sen middag i byn med mamma och pappa. dessutom har jag skaffat mig en jättebillig livsförsäkring. en kostade 39 och en 16 kronor. det kallas reflexer och nu känner jag mig redo att ta mig ut i mörkret.. nu ser jag bonde söker fru! jag kommer sakna deras kära ansikten i tv-ruta, men allt gott har ett slut. även detta..


Kommentarer
Postat av: åsa

duktigt elin, ang reflexerna. vad blev det för nå fina? :)

2011-11-30 @ 22:09:58
URL: http://asawaara.blogg.se/
Postat av: Elin

en som hänger i jackan :) ett hjärta, sånt som Lisa hade.. tyckte om det! sen en sån där man sätter runt armen när man motionerar eller jaa du vet en sån som du har ;) HÄRMAS! haha

2011-11-30 @ 22:17:03
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0