6 november

igår hade vi tjejkväll, det var supermysigt. det är kul att umgås med sina tjejkompisar. särskilt ibland behöver man dem lite extra mycket och då är det underbart att dom finns där <3 nu har jag hela kylen full i pressad potatis och lax. förlorade min förmåga att uppskatta och förstå sig på omvärlden förra helgen och är tydligen inte tillbaks riktigt än. men det kommer väl det med.

jag och åsa gick för ovanlighetens skull ut på olivers igår. bra musik och bra sällskap. men nog är det lite tydligt att det är en köttmarknad man är på och visst mår man illa till döds när människor tar andra saker. åsa blev av med mobilen! usch! hoppas myror äter upp ögonlocken på dig/er som tog den!

mina middagsgäster: åsa och lotta och älskade syster (som ej är med på bilden)


Kommentarer
Postat av: åsa

tack för att du tycker synd om mig trots allt :)

2011-11-06 @ 23:25:29
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0