7 november

när livet går i uppförsbacke så tar man bara i lite mer? eller något i den stilen. vaknade idag och såg väl inte sådär alldeles toppen fräsch ut. men nu känner jag att jag mer än någonsin vill ta hand om mig själv. dags att börja träna och gör sånt man mår bra av. det andra får vara. ska bli bättre på att tänka positivt och peppa mig själv.

imorse vaknade jag till en förvånande syn, hela himlen var rosa och efter att jag avfärdat tanken att det brinner så kändes det skönt. om inte livet ger mig rosa moln att hoppa på, så ger iallafall himlen mig det.


Kommentarer
Postat av: Sara

KRAM!!

2011-11-08 @ 07:37:15
Postat av: Camilla C

Gumman, hur mår du egentligen? Får en känsla av allt inte riktigt står rätt till? :( Ses någon dag?? Kraaam///Camilla

2011-11-08 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0