ett slag för soppan!



vill slå ett slag för soppor för att det är fantastiskt gott. idag gjorde jag en laxsoppa med massor av grönsaker i. jag tillsatte även grädde, dill och lime vilket blev skitajäklagottigt! dessutom hade jag krutonger till och det var godare än vad jag minns. men nej jag gör inte mina egna krutonger, finns jättegodade färdigkryddade på affären.
idag har jag städat och fixat här hemma. har köpt mig lite nödvändigheter på storheden där jag var med emma. nu har jag sett rapport och jaa vad som händer sen det får vi se..

apropå blogg och bloggande, konstigt många som blivit intresserade i mitt enkla liv helt plötsligt, vad kan det bero på? mina blogg inlägg måste vara extra spännande nu eller?

Kommentarer
Postat av: åsa

ja, det är svinspännande! jag väntar med spänning på nästa!:D

2011-11-13 @ 19:53:07
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0