10 oktober

har just kommit hem från en middag hemma hos min lilla syster. hon bjöd på supergod sallad och sen blev det kladdkaka, jordgubbar och grädde! jag åt säkert dubbelt så mycket som alla andra ;) men man blir hungrig av att springvika, så jag är bara glad. kanske lite för mätt. nu sitter jag och söker intressant fakta om vattenresurserna på jorden inför morgondagens arbete som vikarie. ska bli spännande med tema dag.

tack för en trevlig middag älskade lilla syster och mina super fina kusiner!
måste passa på att önska min kusin emma all lycka till på hennes kommande stora äventyr! :D
jag ser fram emot att höra om hennes upplevelser i teneriffa sen.

åter till hollywoodfruarna.

framtiden ser ljus ut, då menar jag inte bara ljus i solsken utan ljus i allmänhet. (maria montazami)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0