11 oktober

har arbetat med vatten tema idag och när jag kom hem var jag en trött men glad vikarie. det är slitigt att arbeta verkar det som. när jag kom hem höll min sambo på att göra lasagne och tvätta. vilken kille. nu har jag bakat en sockerkaka och så myser vi och suckar över juholt. jag tycker det är sjukt synd att så mycket tid alltid går till att diskutera olika politikers dumma beteenden, det viktigaste är ju politiken och olika frågor som rör samhället men nu pratas bara om juholt och inte barnfattigdom eller utbildningsfrågor eller klimatet, jaa ni fattar. vore något om alla politiker kunde sköta sig så att vi kunde fokusera på det viktiga oavsett vilken partihörighet man har.
nu bara mys och sen kanske lite fotboll man kille har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0