4 oktober


idag gjorde jag mitt bästa för att rädda mig själv från latmaskens förfall. det blev en ledig dag utan lön men å andra sidan hann jag städa, tvätta, stor handla, äta middag hos mamma och pappa och ha en sovmorgon.
på bilden sitter jag och andreas i soffan och myser med min kusins blivande sambos hund ebba, hon är en riktigt kramgo hund som aldrig vill att man ska sluta klia. det är helt uppenbart att ebba är sötast på fotot, men det är helt okej om ni tycker det. för jag håller med. imorgon är det redan lilla lördag. veckorna går fort.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 12:16:30
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0