9 oktober

var på harrys igår och åt röding, det var riktigt gott. nu vill jag äta deras burgare.
ante tog den och det var fantastiskt. jag har skeptisk innan men jisses.

igår var vi på stan och jag tog tag i en sak jag länge velat ha.
har ett klädstopp just nu, alltså jag får inte köpa några som helst kläder innan stockholms resan.
men en klocka, det behöver jag. behöva och behöva är väl en relativ fråga.
men jag finner det mindre smidigt att dra upp mobilen hela tiden för att titta på klockan när jag arbetar i skolor och förskolor, så nu slog jag slag i saken och köpte mig en klocka.



200 kronor på ur&penn och jag tycker det är galet snygg.
så undrar ni vad klockan är och inte hittar mobilen, fråga mig ;)

nu iväg till stugan!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig! Hur har du haft det i helgen då? :)

2011-10-09 @ 14:31:13
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Tina

Eller hur... Mkt praktiskt.. : ) Å så enkelt!

SOm hittat dom där ur å penn klockorna!

2011-10-09 @ 16:14:10
Postat av: ida

åh jag måste också köpa en klocka! hade en men den slutade fungera (gammal och billig). nu drar jag fram telefonen och det är ok men inte bäst. katten är förresten inte min, det är min mosters. men älskar mig gör den ändå.

2011-10-11 @ 07:00:06
URL: http://vilddjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0