25 september

idag har jag haft en mycket nyttig lektion i datakunskap av min goda vän Åsa.
hon har nämligen lärt mig diverse bra saker som säkert jag borde kunnat med lite tur ;)
men som jag dock missat. därför finns det nu kategorier på min blogg.
resor och bildinlägg än så länge. upplägget helt snott från Åsas blogg i dagsläget ;)
kanske kommer det fler. men nu kan ni botanisera er i vår lång resa och kolla på bilder på mig.
woho, söndagen är räddad! ellerhur?


jag och åsa har haft en bra förmiddag tillsammans. vi gick på stan en sväng.
och man blir ju som man umgås så vi köpte varsin skön och praktisk huvudbonad i samma sort.
olika färger. jag svart och åsa, tja lite brunaktig. mycket fin. finns på kappahl, 59 kronor.
perfekt för den med långt hår. är nämligen ett stickat pannband. mycket nöjd!



en bild på mig i mitt nya pannband



tjohej!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag tror aldrig att jag blivit omnämnd så här många gånger i ett enda blogginlägg förr. jag sträcker på ryggen och kuttrar som en duva :)

2011-09-25 @ 20:08:31
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0