4 september

hej svej!
idag har varit en lite särskild dag och det är inte av positiva anledningar. dagen började med att jag fick dra mig upp ur sängen alldeles för tidigt för att åka och jobba, när jag kliver ut har givetvis någon idiot varit in i bilen och förstört och förmodligen tänkt sno den. jag måste ha världens finaste bil eftersom alla tjuvar vill ha den ;)

biltjuven gjorde inte att min dag började helt bra men sen när jag kom till jobbet och upptäckte att några små idioter lekt med spritpenna och kaffemuggar och gjort en liten fälla vid kylen blev det droppen. sen fortsatte dagen med ännu fler besvärligheter.

detta betyder att det bara kan bli bättre..

hoppas ni haft en bättre dag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Dumma tjuvar! Jag längtar tills på fredag då jag får träffa dig och din söta rumpa! :)

2011-09-05 @ 22:41:17
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0