7 september

idag har jag varit ledig och då har jag besökt arbetsförmedlingen där jag har skrivit in mig som arbetssökande, en första gångs upplevelse. tror inte att arbetsförmedlingen kommer hitta mig ett jobb som jag inte själv hittar men det kan ju aldrig skada.

efter det for jag till lilla syster där jag och terese fick vara modeller i en fotosession. det blev fina bilder som snart kommer ut på syrrans fotoblogg. hon är så himla duktig så man blir riktigt stolt :) och det är roligt att få fina bilder på sig själv det höjer självförtroende för ett tag :)

imorgon kanske sista passet på jobbet! jag blir fortfarande förvånad att sommaren gått så fort och att hösten är här. för det går ju inte att förneka längre, det är verkligen höst och rusk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0