17 april

okej, 17e april (inte februari)

sedan sist jag skrev något i bloggen har det hänt mycket, ohänt och sen hänt igen.
jag har färgat håret som blivit både gult och lila. min bil har dött, återuppstått men som tur är aldrig dött igen. och datorn dog, återuppstod, god och återuppstod igen. lite som livets gång. jag dör i sängen varje kväll, återuppstår någon gång efter min andra frukost och sen dör jag igen efter lunch för att återuppstå efter en te med sockerbit i på eftermiddagen. som tur är pratar jag inte om döden, som döden den eviga utan den vardagliga känslan av att nu är jag död, vilket mest syftar till energinivå än något annat. (ibland humör)

jag kollar mig själv kritiskt i spegeln varje gång jag går förbi en och tänker: vad har jag gjort? vad tycker jag om det här? ibland tänker jag "lev med det" ibland tänker jag "det är fasen rätt coolt" och ibland tänker jag "WTF!!!!!"
det går inte att visa på bild exakt hur fejkblond jag är och hur extremt mycket utväxt ni kommer få se mig i. men jag kan lägga upp en fin bild för att lura er att det blev bra!



idag skrattade ett barn och sa "men fröken, du har gult hår!" så nu tar jag mig en dusch och sen ska jag gå runt i lägenheten med revloninpackning ett bra tag och bara livsfilosofera. så imorgon kanske dom får säga "fröken, du har lila hår!" den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker hårfärgen ser jättefin ut!

2012-04-18 @ 21:47:41
Postat av: Elin

haha precis ;) men det var det som är meningen att ni ska tro också! ser mycket mer CRAZY ut på riktigt!!

2012-04-19 @ 17:36:51
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0