18 april



idag har jag gjort en snögubbe, inte något jag hade förväntat mig att göra i mitten av april. men why not? finns betydligt värre saker att göra. imorse vaknade jag till ett vinterland av kramsnö och slask. jag insåg bittert att mina sommardäck inte riktigt var nog för att ta sig an den utmaningen. därför tog jag mig an den farliga, men lite mindre drastiska utmaningen att cykla i 15 cms slasksnö. det var svettigt och jag kände mig inte riktigt klok där jag for fram men jag hade inte direkt tid för några bättre idéer. så jag var glad att bara komma i tid.

efter jobbet cyklade jag till stan, möte mamma och syrran. sen köpte vi gardintyg. till två fönster. 149. det är bra pris när man syr egna. eller jaa, när mamma syr till mig ;) jag är ju verkligen värdelöös på att sy. inget tålamod och inget intresse. jag skaffade även den fina kortärmade skjortan som jag har på bilden. LOVE IT. HM. kostade också 149. var en bra dag för 149 kronors-köp.

nu motvillig städning av min lya! ha en bra kväll mina rara! <3

Kommentarer
Postat av: åsa

snygg tröja tänkte jag!

2012-04-18 @ 20:19:06
Postat av: åsa

blus/skjorta....

2012-04-18 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0