22 april

har haft en jättebra helg. massor med sociala aktiviteter och dessutom två riktigt bra sovmorgonar sådana där man man inte ställer klockan och sover lite för länge. i fredags hade jag och Barry tjejmys, vi beställde veg sushi riktigt bra käk från kojis och så drack vi lite GT. sen träffade vi Åsa och Jana på bishops för att sen gå vidare till invit. en helt perfekt fredag. lördag blev det häng med Jens. vi åt koreanskt och drack rödvin och lyssnade på musik. trevligt värre. sen gick vi till frugan aka. flouse aka. tjet aka. åsa. sen blev det till och med en sväng till olivers för att skaka lite rumpa. det var skojsigt. en fartfylld helg med andra ord!


jag hos Jens

idag har jag varit med syrran hela dagen och vi har bara latat oss och vilat. vi har sovit i kapp, spelat spel, ätit godis och glott på tv. sen avslutade vi med maxmat. vi har till och med suttit och hängt i varsin onepiece. det är gött med såna dagar ibland. nu blir det tvkväll med mig själv. och det känns också riktigt bra.

dags att koka te och hoppas förkylningen släpper! ha en bra vecka raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0