25 april

kan inte riktigt fatta att det är 25 april. det låter ju nästan som sommar, men det är det definitivt inte. tittar ut och ser snö snö och snö, men på facebook ryktas det om att gatorna sopas idag så det kanske stämmer trots allt. sommaren är på väg till norrland. i snigelfart. själv har jag också snigelfart idag. har kopiöst ont i halsen och imorse fick jag nog och sjukanmälde mig. har som tur är ingen feber men det kändes väsentligt att kunna prata på jobbet, vilket jag inte riktigt var allt för kapabel till att göra. så idag ägnar jag dagen tyst, sittandes vid tv och ska dricka smoothies, tranbärsjuice, te och gurla saltvatten. det kluckar redan när jag går runt i lägenheten och det är väl därför jag borde återgå till att bara sitta still och sen fortsätta dricka.

frukost idag:


Mjölk, vanligyoghurt, hallon, en banan och en kiwi. gott!

Kommentarer
Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Fin blogg, härliga bilder. Hoppas att du får en bra dag :)



Kram!

2012-05-01 @ 16:57:06
URL: http://leilaramic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0