29 februari

idag har jag jobbat, handlat mat, tränat och varit med Emma. trevligt med lite efterlängtat häng, massor att ta igen och lite Big Brother att ta igen också ;) nog är man fast även om det är förjäkla dåligt, egentligen. så till den milda grad dåligt att det blir bra. går jämt runt och smörjer in mig nu. händerna torkar ut och jag har fått dille på att smörja tatueringen. hoppas det är inte dåligt för då ligger den stackars fågeln risigt till.. det kliar och kliar och kliar. ibland får jag ryck och vill gå lös. men inser det negativa konsekvenser som ett sådant ryck hade kunnat få. nu dags för ett till avsnitt big brother. kommer kanske bli dum av mitt nya intresse. men det får va ;) kärlek och respekt på er. (eller nå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0