16 januari

jag sätter mig och ska börja skriva tänker automatiska i huvudet "måndag igen" och sen blir jag tveksam. hm, vad är det för dag? jag drar musen längst ner till höger och kollar. "den 16 januari 2012 måndag" står det. jag pustar ut. hade rätt.


så iaf, måndag igen. tiden går rasande fort nu. jag kan inte fatta. men det känns å andra sidan väldigt bra. även om jag är ovanligt nöjd och välmående mentalt just nu så kan jag inte låta bli att tänka hur mycket bättre det kommer att bli till sommaren. (känns som ett tankemässigt general fel?) men jag kan som sagt inte låta bli.



det är anledningar som denna som gör att jag längtar till sommaren.

vidare, har blivit peppad på träning på riktigt för första gången i mitt liv. igår: fysträning vilket betyder träningsvärk idag. orkade inte köra kondition idag och nöjde mig med en promenad. imorgon blir det fys igen.
har skaffat mig en stång och vikter hem så nu kan jag köra både på gymmet och hemma. väldigt praktiskt för kalla januari och februari dagar, samt så tänker jag att jag ska skit i gymkortet i sommar och bara springa och träna hemma. besökte gymmet två dagar förr sommaren eller en dag. i värsta fall kostade mig 1 pass 1000 kronor i somras eller 2 pass à 500 ;) vilket som har jag verkligen inte råd med det.

kanske rekord i långt inlägg?
dags att sluta skriva och lägga mig vid tvn.

ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oo..då kanske jag kan komma och träna mina betty spagetti armar hemma hos dig!

2012-01-17 @ 08:44:43
Postat av: Elin

betty spagetti är välkommen när som helst ;D

2012-01-17 @ 21:31:43
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0