18 januari



tvättar, packar upp dagens inköp och är speedad på kaffe. idag fick jag två ytterst viktiga och bra saker av min pappa. vantar som pallar minus 30, väldigt bra har frusit fingrarna av mig på jobbet i flera veckor. plus en träningsmatta som jag kan använda hemma. nu har jag stång, vikter, hantlar och matta. så när det blir varmt rycker StiL-kortet fortare än jag kan blinka eftersom jag ändå inte anser mig ha råd med det för tillfället. igår tränade jag fys: ben, axlar, rygg, armar. ikväll blir det: MAGE, vader, rumpa.

idag har jag jobbar 12-16, sen blev det middag med familjen på mat&prat och sen hälsade vi på kusin Niklas och Linda i deras nya lya på tuna. trevligt.. nu är jag som sagt lite speedad på kaffe efter att ha testat deras espressomaskin. så nu är det musik i lurarna och multitasking i forma av städa, diska, träna, tvätta. och så småningom har jag väl multitaskat mig till en trötthet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0