31 januari

imorgon är det februari och kylan har slagit till. idag är väl årets kallaste dag hittills antar jag. och jag hade dubbel tur idag. först insåg jag på morgonen att jag glömt att sätta i motorvärmarsladden, första gången i år. vilken tajming. sen fick jag veta på jobbet att stolparna slutat funka pga av överbelastning. återigen ingen vidare tajming.

nu har jag just ätit middag. mannagrynsgröt och lax och äggmacka! så jäkla gott.
resten av kvällen ägnar jag åt att smörja in mig. torr som aldrig förr och se tv. gokväll!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag smörjer in mig med receptbelag hudkräm för extra torr hy. händerna spricker snart!

2012-01-31 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0