18 mars







åter en helgdag som kan sammanfattas med livskvalitet. idag tog jag och syrran oss ut mot tomholmen. åtminstone en gång per år måste det bli en promenad till tomholmen, något annat vore uteslutet. isen är fortfarande bra, faktiskt bättre än jag trott. Vi tog med hos Hugo och Elvis och sen blev det fika ute i solen hemma på gården. Nu har jag sjunkit ner i stolen och funderar på vad för träningsform jag ska ge mig på idag. det återstår fortarande att se vad det blir. men ett är då säkert, jag har hunnit med att rasta mina små ben idag iaf. nu dags att dammsuga, fantastiskt kul. antar att ni som läser blir rent avundsjuka. dammsuga, det är livet.

tjoho!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag måste också dammsuga, igen (gjorde det innan du kom hit också), jag ska ju få främmande från spanien :)

2012-03-18 @ 18:24:29
Postat av: Elin

va nice, dammsuga jaa det är verkligen livet;)

2012-03-18 @ 19:54:34
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0