4 mars



vaknade halv tio och solen strålade in genom min svarta rullgardin. då vet man att det är fint väder. ägnade förmiddagen åt att städa och förtränga känslan av trötthet från gårdagen. solen och det fina lockade mig att bli klar fort. kring ett promenerade jag in till stan från mig. härligt. sen träffade jag Jens och vi lunchade och gjorde lite ärrenden. sen drack vi lite the och for ut på isvägen och kollade in Sandön. fick vara med om att sladda på is med bil för första gången i mitt liv. och köra på en isväg. en dag med nya upplevelser är aldrig underskattat, även om jag själv aldrig kommit på ideen. men det var kul. nu inväntar jag att bli mentalt dum i huvudet till big brother. sen sova sova sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0