14 maj

Idag har varit en sån där dag som känns som flera dagar. Efter jobbet for jag till stan. Köpte sånt jag behövde och sånt jag inte behövde. Och hittade en hel del sånt som jag bara vill ha! Hade en typiskt tjejig och tråkig upplevelse på monki. Spegeln förvandlade min kropp till en blubb. Jag som brukar trivas bra med mig själv fann mig stirrandes och kritiskt granska varje liten del. Samma som hm's speglar får mig att vilja gå på ansiktsbehandling och lindex's på solarium. Jag fattar inte vad grejen är. Dämpa belysningen så skulle fler känna sig fina?! Eller? Vart finns stans bästa provhytt?! Jag blir nyfiken!


Anyhow! På kvällen drog jag och Hylton till ormberget och sprang! Först 1.5 km snabbt som uppvärmning sen upp och ned för det förbannade backen sju gånger. Efteråt kändes det så jäkla bra. Och imorgon kommer det förmodligen kännas ännu mer ;)


Ha en bra "fredag" imorgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0