23 maj





det här är vad jag tänkt ska forma årets beachform ;) ormberget. tre gånger än så länge. idag blev det 1,5 km x 3 plus 5 x backen. målet vore att kunna springa från botten till toppen utan att stanna. det är mycket mycket svårt enligt mig. jag måste stanna och sista stegen är dom där som man vill kalla omöjliga. men jag har varit fem steg ifrån flera gånger (förra året) så inget är omöjligt. idag är första gången på riktigt länge som jag bara sitter hemma vid datorn och inte gör något särskilt. det är faktiskt rätt skönt. men det är i konstrasten om det underbara skapas. nå väl, dags att fortsätta göra ingenting en halvtimme till innan jag säger godnatt. puss på er mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0