31 maj



mina händer skakar och jag har just slagit min första golfbollar på rangen. en spännande upplevelse. är inte hundra procent säker på detta än. men det är en kul upplevelse i värsta fall. hela veckan har gått i rasande fart. jag gör min sista vecka på min avdelning inför sommaren och kanske eventuellt för gott. kommer sakna alla som bara den och den sentimentala Elin har varit framme många gånger den här veckan.

igår när jag cyklade hem från stan efter trevlig häng med Åsa och Lisa såg jag detta. (bilden ovan)
utsikten över malmudden gav mig hopp och längtan efter det bästa som finns.
svensk sommar. så jag är redo, kom och knocka mig med full kraft och gör mig rusande lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0