Dags för maskerad!

Fredag den 31 oktober
Ikväll är det dags för maskerad hos Carro och sedan utgång på stuk.
Har städat ur två sovrum och vardagsrummet idag på lägenheten med mor min.
Det gick snabbare än vad vi trodde, tog inte mer än en och en halv timme.
Så vi har varit flitiga.
En runda på staden hann vi med, jag mor och syster yster.
Nu är det dags att hoppa i duschen och sedan spöka ut sig en smula inför kvällens happening.
Har satsat rätt lite tid och pengar på kostym. Catwoman eller jaa katt är vad jag ska vara.
Svarta kläder, en lite glittrig mask och svans i svart lurv i vad som står till förfogande när jag ska klä ut mig.
Känns lite lagomt.

Imorgon på lördag har jag och min älskling ett halv år! Tiden går fort när man har roligt kan man lätt säga. Känns som igår! Tack för att DU finns!





Ska träffa min underbara fd arbetskamrat Ida imorgon förmiddag som är och hälsar på från huvudstaden, längtar!
Imorgon blir det även att hämta lite käk och hänga med några kompisar som är och hämtar sin hundvalp Ekan idag! Jag är inte alls avis ;) (i)

Nej nu måste jag hoppa i duschen och sen fixa mig själv en kattsvans.
Ses ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0