Utkast: Aug. 08, 2012

nu är det fem månader sedan sist och imorgon är det äntligen dags igen. förhoppningsvis kommer jag inte återkomma var femte månad för då blir det rätt fort fullt på min lilla kropp. imorgon klockan tio börjar arbetet. det blir en timmes eller tvås plåga men sen kommer jag ha min alldeles egna oldschool ros på skuldran..

har haft dåligt tålamod nu i flera dagar och ikväll är inget undantag. som den rastlöse person jag är så tar det en timme av ensamhet innan jag blir lite tokig. sån är jag.

annars händer det massa bra just nu: kommande fjällvandring, har hunnit med lite sommarkänsla i forma av picknickar och annat skoj hade till och med en oväntat bra besök på Luleå Kalaset. vem kunde tro det? tycker fortfarande det är ett skit evenemang som hade kunnat vara bra men eftersom jag har awesome vänner blev det trevligt.

nu önskar jag mig mest bara två saker: ett jäkla jobb och ett jäkla tålamod med batteritid på över en timme.

tack för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0