10 juli

Igår var man tillbaks i Sverige igen. Längtade till min säng, min dusch och mest av allt mina vänner. Lyckan av att komma här var påtaglig och jag tog ett gäng hopp innanför dörren innan jag tog tag i mitt vilande. Jetlaggad, jaa men idag har ändå funkat. jag har varit hos världens bästa Elina och klippt mig. Blev lika bra som det alltid blir. Slänger väl upp en bild någonstans. Börjar förövrigt bli lite grötig bland alla sociala forum. Känner mig mer och mer trött på att sprida ut mig själv överallt. Inte för att det någonsin var en bra ide men ska man göra det kanske man ska hålla sig till en eller två platser? nå väl vi får se, ingen blogg nedlagd än iaf.

Idag har jag även bokat tid för tatuering, i augusti! längtar som stryk. blir en ros på axeln, mer får ni se när det är klart. men det är helt klart en av sommarens höjdpunkter. har även brottats med en piercingring en kvart nu. och gett upp. Det är aldrig försent att ge upp om ni inte visste det;)

För övrigt inte alls imponerad av blogg.se's nya layout. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0