13 juli

första 50 minutrarna av fredag den 13 har varit helt katastroffria. så vi hoppas det fortsätter så. idag och igår har jag haft chansen att samla massa positiv karma. har haft möjligheten att hjälpa en vän och det känns faktiskt alltid mycket bättre än man tror. och ibland kan sånt som man tror ska vara tråkigt faktiskt bli kul.

Imorgon ska jag premiärjobba på sommaröppet. Ska bli spännande. och lite läskigt sen nästa vecka att börja jobba. jag som nattugglar, hur ska det passa ihop med arbetstiderna på förskolan? ;) nå väl ett senare problem.

På bilden jag lagt upp är min nya favorit sak. Den orsaker en viss oordning i och med att jag kan packa med mig hela mitt liv. men det skapar även ordning i axlar och rygg med ergonomiskt bärande.

dags att testa sussa, ha en fortsatt bra fredag den 13e min söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0