16 juli

Första arbetsdagen. det gick strålande. förutom att vädret var strålande kände jag mig på ett bra humör. det är roligt att jobba sommaröppet att döma från första dagen. att det är sommar och fint väder gör ett i vanligt fall bra jobb lite bättre.

idag hände något stort. jag och Hylton var på ormberget, snake mountain och sprang. helt plötsligt när vi började jogga upp för backen insåg jag: idag är dagen när jag kommer orka hela vägen upp. och jag gjorde det. ett av mina träningsmål, uppfyllda! nu har jag några kvar, men jag känner mig redan peppad inför morgondagens runda på berget. mer än att jag är peppad inför löpningen känner jag mig peppad inför livet. det går bra nu.

och vi hoppas det fortsätter så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0