28 juli

jag gör en liten avstickare från min bloggledighet. jag tar inte min bloggledighet som något heligt löfte att aldrig skriva, men definitivt kommer jag försöka göra roligare saker i sommar. men iochmed min nya samsung, min nya dator så blev jag sugen att göra en liten uppdatering.

slutet av juli börjar närma sig och jag kan inte fatta att det är sant. har det ens hunnit bli varmt? jag har ju inte varit ledig? eller just ja jag har varit ledig fem veckor. inser vilket as man blir när man åker bort. man liksom tror att tiden hemma inte räknats eller att semestern var en sorts parantes i livet, som inte räknas annat än när man pratar om platser man varit på.

nå väl, sommaren har defintivt passerat sitt mitt och jag funderar på vilka mål och intressen jag ska bevaka i augusti. vill säga träning men jag har hamnat i en svacka så jag ska inte lova mig ur den riktigt än. men om augusti kan bli den lyckligaste månaden hittills vet jag att jag är på rätt spår så det får bli mitt mål.

Dream BIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0