Sista dagen i Chicago!

Idag vaknade jag odrägligt tidigt igen redan vid sex! Hopplöst! Lyssnade på spotify och roade mig med Facebook och twitter så länge jag bara orkade. Sen åt vi kopiöst stor frukost tills vi sprack och sen var det dags att checka ut! Resten av dagen har vi promenerat runt i Chicago jag och pappa var mer promenadsugna än övriga och drog iväg på långpromenad halva eftermiddagen! Hittade en helt perfekt tröja idag en Chicago White Sox tröja, en baseball-tröja! Helt perfekt :) bild kanske kommer sen eller så får ni se den irl sen! Ikväll flyger vi till Edmonton och ska hälsa på vår första släkting! Märkligt men spännande. Flyget går kring nio och vi är framme mitt i natten! Håll tummarna att mina släktingar har wifi :D eller överhuvudtaget internet även om jag vet att detta skulle funka som rehab från internet har det ännu inte blivit något sånt ;) den som lever får se! Vi hörs! Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0